Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Vet ej !!!

Av Miro - 7 november 2008 13:34

Jag har ingen aning om vad jag ska sktiva om, men jag får väll hitta på något...


Jag har ingen aning om det är dimmigt eller hur kallt det är i Dala Husby..

Så jag får väll tala om hur det är hos oss.... Jag menar jag är ju ialla fall hans polare.......

Detta har jag "Frippe" gjort idag....Fula öron eller..

Sätter in lite gamla bilder på mig "Frippe"....

Solnedgång 1

Solnedgång 2

 Solnedgång 3

Ha det så bra alla bloggare så åter kommer jag med mera snart.......

Hoppas jag!!!

 
 
Lotta

Lotta

15 november 2008 08:32

amen...haalååå, va e du?? Ryktades om att lite bloggning skulle ske här idag !?
Jaja...tittar väl in lite senare då ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
frippe

frippe

16 november 2008 19:30

Du är utmanad!!!!!

http://frippe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miro - 18 november 2008 12:00

Nu får vi hoppas att mattarna kan få lite fart på detta för jag ser ju att det är många som är in och kollar på polaren Frippes sida, det vill jag att dom är på min sida också. I allafall så hade jag besök av Frippe och hans husse och matte i helgen....

Av Miro - 5 november 2008 09:45

Nu är matte Veronica här och skriver igen!!!   Matte Inga-lill är fullt upptagen med att måla ett rum vitt men tapet färgen går igenom. Hon håller på att flippa ur!!!!   Så Veronica ska berätta lite vad som händer här hemma. Jag hörde att hon pratad...

Av Miro - 2 november 2008 19:25

Halooo!   Nu är Veronica och Frippe här och tafsar på Miros Blogg!! Bara så ni vet!!!!! Nu hoppas jag att du inte får en massa skit i tangent bordet Miro!!! Jag vet nämligen hur det kan se ut.... "Titta bara på detta!!!"   Sov gott alla bloggers så f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards