Alla inlägg den 5 november 2008

Av Miro - 5 november 2008 09:45

Nu är matte Veronica här och skriver igen!!!

 

Matte Inga-lill är fullt upptagen med att måla ett rum vitt men tapet färgen går igenom.

Hon håller på att flippa ur!!!!

 

Så Veronica ska berätta lite vad som händer här hemma.

Jag hörde att hon pratade med V.idag och då hörde jag något om "Tortykammaren" jag också. Jag fattar inte vad det är med dessa mäniskor som ska ha in oss i detta otäcka rum i både tid och otid.

Foton kommer i morgon hoppas Veronica....

Jag har gjort det jag gör bäst här hemma...

 

"Vaktat gården" och gjort mina repor upp i skogen här hemma...

Men så ligger det till... Så ni får ha tålamod med att det inte fins några bilder på mig än, men dom har lovat att det kommer snart


Så ha det så länge så åter kommer jag och Veronica i morgon när hon fått info om mig av matte..

Kram alla snälla!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards